Thuisadministratie

Voor meerdere vragen over persoonlijke administratie

De vrijwilligers van de Thuisadministratie komen bij je thuis als je vragen hebt over meerdere persoonlijke (financiële) administratie zaken.

Wat doet Thuisadministratie?

  • Samen de post en de persoonlijke (financiële) administratie ordenen
  • Samen een overzicht maken van inkomsten, uitgaven en eventuele schulden
  • Samen kijken naar hoe schulden opgelost en voorkomen kunnen worden
  • Informatie geven over minimaregelingen/toeslagen of uitkeringen
  • Samen met u regelingen/toeslagen of uitkeringen aanvragen

Heb je alleen een vraag over het uitleggen van een brief of het invullen van een formulier dan verwijst de Thuisadministratie je door naar STAP.

Aanmelden

Wil je je aanmelden voor de Thuisadministratie? Stuur dan een e-mail naar thuisadministratiehorst@synthese.nl of thuisadministratievenray@synthese.nl of bel Synthese 0478 51 73 00.